Rideklubben Birken - Ny organisation fra 1/4 - 2022

09-02-2022

Rideklubben Birken - Ny organisation fra 1/4 - 2022

Fra d. 1/4 - 2022 ændrer vi en smule på dagligdagen på Birken, nedenstående er bare en kort orientering om hvad der kommer til at ske fra d. 1/4 - 2022.

Rideklubben lejer p.t. elevheste af Jens og det vil vi fortsat gøre.
(Det er ikke utænkeligt at klubben fremover selv har et antal elevheste)

Rideklubben har således det overordnede ansvar for drift, økonomi, arbejdsmiljø og i det hele taget at Birken fungerer til dagligt og at Birken udvikler sig fornuftigt i fremtiden. Det kan kun lade sig gøre med dedikerede medarbejdere (Jens, Lykke og Marie) og medlemmer (over 300) - I er alle uundværlige hvis Birken skal fungere.

Alle medlemmer skal fremadrettet gøre som I plejer.
Rideklubben sætter utrolig stor pris på alle dem som hjælper til ifm. undervisning, stævner, arrangementer, daglig drift med maling af spring, rengøring, cafeen og meget mere.
Det kan helt sikkert også komme på tale at der bliver brug for en ekstra hånd til pasning af heste i weekender m.m.

Spørgsmål kan rettes til: info@rideklubbenbirken.dk eller formand@rideklubbenbirken.dk

Mvh.

Bestyrelsen, Rideklubben Birken