HUSK Mundbind hvis du skal handle i Cafe´ Svejk 28.11.2021

28-11-2021

Café Svejk hvad er de nye Corona restriktioner?

Fra d. 29. november 2021 genindføres Mundbind og Coronapas i dele af erhvervslivet.

Flg. gælder når du handler i Café Svejk

Kunder:

For indendørs serveringssteder, samt take-away gælder der krav om fremvisning af coronapas, samt krav om mundbind eller visir.

Medarbejdere:

Der er IKKE krav om mundbind eller visir for ansatte, HVIS virksomheden stiller krav om, at de ansatte har et gyldigt coronapas – medarbejdere i Cafe´ Svejk skal kunne fremvise gyldigt coronapas på forlangende af bestyrelsen ellers SKAL de bære mundbind eller visir.

Kravet om coronapas gælder for voksne og børn over 15 år.

Du er fritaget for kravet om brug af mundbind eller visir  hvis du er barn under 12 år eller af helbredsmæssige årsager ikke kan bære mundbind.

Coronapasset vil fra den 29. november gælde i 72 timer ved PCR-test og i 48 timer for hurtigtest.

Personer, der er fuldt vaccineret, eller som har modtaget deres første vaccinestik inden for de sidste to uger har et gyldigt coronapas. Borgere, der ikke har modtaget vaccinen, kan fortsat få et gyldigt coronapas ved en negativ PCR- eller hurtigtest, eller hvis de har været smittet med COVID-19 inden for de sidste 6 måneder.

Overtrædelse af de gældende restriktionerne er behæftet med bødestraf til både Rideklubben Birken, samt de personer der overtræder ovenstående restriktioner, så længe de er gældende.

Så hjælp os til at holde Cafeen åben ved at have et mundbind i lommen og dit coronapas klar – tak.

Mvh.

Bestyrelsen Rideklubben Birken d. 28.11.2021