Birken åbner op for de sidste undervisningshold mandag den 8. marts

07-03-2021

Så har Jens vurderet, at det er ansvarligt at åbne op for de sidste undervisningshold. Desværre er det med undtagelse af handicaphold, der stadig må afvente besked direkte fra Jens. I er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte ham, hvis I har spørgsmål.

En undtagelse i forsamlingsforbuddet gør, at man ved udendørs idræts- og foreningsaktiviteter fra 1. marts, må være op til 25 personer.

Alt undervisning foregår udendørs.

Vejret kan påvirke undervisningen
Da det er årstiden, hvor regn, frost og blæst kan blive en hindring for afholdelse af undervisning, vil vi skrive på vores Facebookside, så snart vi ved at undervisningen bliver aflyst.

Så følg med her på vores Facebookside.

-= Meld afbud hvis I ikke kan deltage i undervisningen =-
Jens vil gerne, at I husker at melde afbud, hvis man ved, at I ikke kan komme til undervisning. Send en SMS til Jens på 40274440 – gerne dagen før, hvis I ved det allerede der.

Når du kommer til undervisning

Vi spritter udstyr løbende, men vær opmærksom på, at hestens udstyr, dørhåndtag og andre kontaktpunkter, kan være en potentiel smittekilde. Undgå indirekte smitte - rør dig ikke i ansigtet.

Kan man låne ridehjelm og sikkerhedsvest?
Nej det kan man desværre forsat ikke låne af klubben.

Læs desuden vores Covid-19 retningslinjer for 1. marts i tidligere opslag.

Tak til alle frivillige der i kulde og blæst hjælper på banerne. I er for seje.

Har du spørgsmål til ovenstående så send en mail til formand@rideklubbenbirken.dk eller ring på 40132002.